tisdag 14 juni 2011

Till Jultomten

Nu har jag hittat vad jag vill ha i julklapp. Jag är kanske lite äldre än din vanliga målgrupp, men jag tycker det ska räknas att jag fortfarande tror på dig. Och jag har varit väldigt snäll hela året (hittills). Andra argument till min fördel är:
* du behöver aldrig mer ge mig någon julklapp.
* ingen behöver någonsin köpa böcker till mig igen
* jag skulle kunna ha hela mitt bibliotek med mig i fickan, alltid, överallt.

Men framför allt skulle jag bli väldigt väldigt glad.

Så om det inte är för mycket besvär, skulle jag uppskatta om du kunde stoppa ner en Kindle i din säck och lägga den under min gran på julafton. I vilket fall ställer jag fram ett fruktfat och ett glas laktosfri mjölk som vanligt.

Gå inte vilse i universum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar