torsdag 23 juni 2011

Människor är konstiga

Personer med Aspergers Syndrom känner sig ofta "konstiga" eller annorlunda. För mig kan andra människor ofta verka mer konstiga. I ett samtal igår kom ämnet udda människor upp, och bland annat nämndes män som har lite starkare känslor för sin bil än vanligt. Så nu på morgonen satt jag och kollade TV programmet på tv.nu och tydligen visas ett program om just detta ikväll på kanal 5. Jag vet inte om jag kommer titta på det, det verkar lite udda för mig, men å andra sidan kan det vara bra att lära sig något nytt. Det är antingen det, eller en film på TV11. Det ger sig väl när det blir dags.

Idag har vi midsommarlunch, med sill... Jag gillar inte sill. Så jag hoppas där finns annat också.

Gå inte vilse i universum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar